29 april: jaarvergadering 2019

Op maandagavond 29 april zal de jaarvergadering van de DHV plaatsvinden in de huiskamerachtige sfeer van Antje’s Taverne, Kloekhorststraat 29 te Assen.

Als DHV-lid bent u uiteraard van harte uitgenodigd. De vergadering begint om 20.00 uur. De agenda vindt u hier en de andere jaarstukken zijn te vinden op onze website. Deze zijn alleen voor de leden toegankelijk wanneer men is ingelogd op de site. Wanneer iemand de stukken per mail wil ontvangen, dan kunt u dit aangeven bij de secretaris (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.). Belangrijk agendapunt is de verkiezing van een nieuwe secretaris. De huidige secretaris Ferry Sieders neemt na twee zittingstermijnen afscheid van zijn functie. Het bestuur draagt Arjan Smid voor als nieuwe secretaris. We gaan er een goede vergadering en een gezellige avond van maken. Komt allen dus.

Datum maandagavondd 29 april 2019
Aanvang 20.00 uur