2 mei: jaarvergadering 2018

Op woensdagavond 2 mei zal de jaarvergadering van de DHV plaatsvinden in de huiskamerachtige sfeer van Antje’s Taverne, Kloekhorststraat 29 te Assen.

Als DHV-lid bent u uiteraard van harte uitgenodigd. De vergadering begint om 19.30 uur. De agenda vindt u hier en de andere jaarstukken zijn te vinden op onze website. Deze zijn alleen voor de leden toegankelijk wanneer men is ingelogd op de site. Wanneer iemand de stukken per mail wil ontvangen, dan kunt u dit aangeven bij de secretaris (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.). Belangrijk agendapunt is het opnieuw verkiesbaar stellen van de voorzitter Anja Schuring. Zij wil graag voor haar tweede termijn gaan. Een ander belangrijk onderwerp is de begroting voor de komende jaren. Door het dalende ledental en de stijgende portokosten wordt het noodzakelijk om de uitgaven anders in te richten. Het bestuur wil graag met de leden in gesprek om een passende oplossing hiervoor te vinden. We gaan er een goede vergadering en een gezellige avond van maken. Komt allen dus.

Datum woensdagavond 2 mei 2018
Aanvang 19.30 uur